השר יעקב מרגי: "להילחם במעשים, לא בסיסמאות"

אייל ראובן No Comments on השר יעקב מרגי: "להילחם במעשים, לא בסיסמאות"

שר הרווחה יעקב מרגי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר: "כשיש ריפיון זה מגיע מכל הכיוונים, ששומעים רמטכ"ל לשעבר קורא לסירוב פקודה, אלוף במילואים קורא למרי אזרחי, ואת ראשי הכלכלה מתחננים למשוך כספים מישראל, אויבנו רואים את זה ומרשים לעצמם" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "ידוע שעשיו שונא ליעקב, ואנחנו נתמודד עם זה. סיסמאות לא עוזרות, כדאי שכולנו בממשלה ניקח קצת צניעות וזהירות, ופחות יהירות. אם יש תכניות אז לעשות אותם. להיאבק בטרור בנחישות. כל פיגוע קורע לעם ישראל את הלב".

"אין ספק שאויבנו רואים את המצב, כשיש ריפיון זה מגיע מכל הכיוונים, ששומעים רמטכ"ל לשעבר קורא לסירוב פקודה, אלוף במילואים קורא למרי אזרחי, ואת ראשי הכלכלה מתחננים למשוך כספים מישראל, אויבנו רואים את זה ומרשים לעצמם" אמר. "הם רוצים אנרכיה שלטונית. עוד יתנו להם תמריץ על משיכת כספים".

"עם ישראל הוא עם אחד למרות כל המחלוקות, אף אחד לא יחלק אותנו לשתיים. לא ירפו את ידנו. דן חלוץ מחק את כל הרזומה הביטחוני שלו עם האמירה המבישה הזו. שישב קצת בצניעות, איך הוא מעז להוציא את האף שלו בכלל?".

"שיעשו חשבון נפש הם למה בית המשפט נשמע רק בקול אחד, ונראה בצבע אחד אחרי שמונה עשורים למדינה. נבצרות לנתניהו זו המכה הכי אנושה לדמוקרטיה. נבצרות זה רק לאדם שלא יכול למלא תפקיד, רואים שנתניהו דווקא כן מצליח למל את התפקיד. אולי בג"ץ לא עושה את עבודתו כמו שצריך? והוא זה שצריך לצאת לנבצרות?" תהה השר.

"אין פה שום מהפכה, גם אם הם יקראו לזה 200 פעמים מהפכה. הם התרגלו לזה שהם בעלי הבית, מזיזים להם את הגבינה ומשנים את כללי המשחק. הגיע זמן אחרי 8 עשורים לשנות את מה שהיה פה. אנחנו מוכנים להידבר, אך לא לוותר, אנשים הלכו לבחירות ורצו את זה".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות